Базові навички медіатора для створення шкільної служби порозуміння. Розклад-програма тренінгу для поліцейських, що працюють із дітьми
Мета тренінгу:
Сформувати знання та навички миробудування й ненасильницького розв’язання конфліктів серед учасників тренінгу, розвинути їхні комунікативні навички, емпатію й асертивність задля подальшого застосування ненасильницької комунікації та мирного розв’язання конфліктів у шкільному середовищі. Сформувати компетенції та навички фасилітатора задля подальшого навчання дітей базових навичок медіатора.
Завдання тренінгу:
- сформувати розуміння та прийняття учасниками відновного підходу;
- сформувати низку компетенцій, навички емпатії й асертивності, розуміння процесу медіації;
- сформувати розуміння підходу та принципів медіації — філософії процесу та методів її застосування в школі;
- сформувати навички фасилітатора задля проведення подальшого навчання медіації дітей.
Тренеркою виступила залучена спеціалістка з медіації. Учасниками/цями тренінгу стали інспектори ювенальної служби з районів і малих міст Дніпропетровської області.
Захід було висвітлено в соцмережах ГО «Gender Stream», у сюжеті на місцевому телебаченні, у соцмережах партнерів з освітніх закладів.
Деталізований розклад триденного тренінгу «Базові навички медіатора для створення шкільної служби порозуміння» в межах ініціативи комплексної протидії булінгу можна завантажити нижче.
Більше інформації про ініціативу «ЮПІ — Інспектор ювенальної превенції» та етапи її впровадження за посиланням.
All material is available only to registered users
DownloadQuick contact form
Need help implementing such an initiative?
Write an application and we will contact you
Related materials
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи
presentation 741
presentation 250
presentation 210