Базові навички медіатора для створення шкільної служби порозуміння. Розклад-програма тренінгу для поліцейських, що працюють із дітьми
Мета тренінгу:
Сформувати знання та навички миробудування й ненасильницького розв’язання конфліктів серед учасників тренінгу, розвинути їхні комунікативні навички, емпатію й асертивність задля подальшого застосування ненасильницької комунікації та мирного розв’язання конфліктів у шкільному середовищі. Сформувати компетенції та навички фасилітатора задля подальшого навчання дітей базових навичок медіатора.
Завдання тренінгу:
- сформувати розуміння та прийняття учасниками відновного підходу;
- сформувати низку компетенцій, навички емпатії й асертивності, розуміння процесу медіації;
- сформувати розуміння підходу та принципів медіації — філософії процесу та методів її застосування в школі;
- сформувати навички фасилітатора задля проведення подальшого навчання медіації дітей.
Тренеркою виступила залучена спеціалістка з медіації. Учасниками/цями тренінгу стали інспектори ювенальної служби з районів і малих міст Дніпропетровської області.
Захід було висвітлено в соцмережах ГО «Gender Stream», у сюжеті на місцевому телебаченні, у соцмережах партнерів з освітніх закладів.
Деталізований розклад триденного тренінгу «Базові навички медіатора для створення шкільної служби порозуміння» в межах ініціативи комплексної протидії булінгу можна завантажити нижче.
Більше інформації про ініціативу «ЮПІ — Інспектор ювенальної превенції» та етапи її впровадження за посиланням.
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи
Презентація 748
Презентація 212