Алгоритм впровадження гарячої лінії для постраждалих від насилля. Результати ініціативи в Дніпрі
Презентацію з результатами ініціативи, отриманими уроками, рекомендаціями для Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України та громадських організацій, алгоритмом впровадження подібної ініціативи в інших регіонах можна завантажити нижче.
Результати ініціативи:
- 164 звернення на гарячу лінію отримано за час роботи;
- у 32 випадках надано пряму допомогу;
- 104 консультації надано;
- 12 повторних звернень від осіб;
- 119 жінок і 45 чоловіків звернулися на гарячу лінію;
- 16 громадян перенаправлено в інші міста по адресну допомогу;
- 27 перенаправлень з інших питань;
- 6 онлайн-консультацій у соцмережах;
- 5 кваліфікованих психологинь;
- на 52 % зросла кількість звернень після запуску реклами на місцевому радіо;
- налагоджена робота з поліцією в напрямі реагування та протидії домашньому насильству;
- створено волонтерську групу.
Більше інформації про ініціативу «Гаряча лінія психологічної підтримки для постраждалих від домашнього насильства під час пандемії» та етапи її впровадження за посиланням.
All material is available only to registered users
DownloadQuick contact form
Need help implementing such an initiative?
Write an application and we will contact you
Related materials
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи