Алгоритм впровадження гарячої лінії для постраждалих від насилля. Результати ініціативи в Дніпрі
Презентацію з результатами ініціативи, отриманими уроками, рекомендаціями для Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України та громадських організацій, алгоритмом впровадження подібної ініціативи в інших регіонах можна завантажити нижче.
Результати ініціативи:
- 164 звернення на гарячу лінію отримано за час роботи;
- у 32 випадках надано пряму допомогу;
- 104 консультації надано;
- 12 повторних звернень від осіб;
- 119 жінок і 45 чоловіків звернулися на гарячу лінію;
- 16 громадян перенаправлено в інші міста по адресну допомогу;
- 27 перенаправлень з інших питань;
- 6 онлайн-консультацій у соцмережах;
- 5 кваліфікованих психологинь;
- на 52 % зросла кількість звернень після запуску реклами на місцевому радіо;
- налагоджена робота з поліцією в напрямі реагування та протидії домашньому насильству;
- створено волонтерську групу.
Більше інформації про ініціативу «Гаряча лінія психологічної підтримки для постраждалих від домашнього насильства під час пандемії» та етапи її впровадження за посиланням.
Категорія: Протидія гендерно зумовленому насильству
Переглянуло: 130
Дніпро
Тип: Документ
Українська мова
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи