Гаряча лінія для постраждалих від насилля. Соціальна реклама для радіо (частина 2)
Ролики базуються на реальних історіях постраждалих від домашнього насильства, описують, як вони потрапили в ситуацію домашнього насильства або стали свідками насилля, як їм вдалося врятуватися та врятувати близьких після звернення по допомогу на гарячу лінію. Тривалість — 35–60 секунд.
Три аудіоролики соціальної реклами для радіо, підготовлені в межах проєкту, можна завантажити нижче.
Більше аудіороликів із соціальною рекламою для радіо в споріднених файлах унизу сторінки.
Більше інформації про ініціативу «Гаряча лінія психологічної підтримки для постраждалих від домашнього насильства під час пандемії» та етапи її впровадження за посиланням.
All material is available only to registered users
DownloadQuick contact form
Need help implementing such an initiative?
Write an application and we will contact you
Related materials
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи