Гаряча лінія для постраждалих від насилля. Соціальна реклама для радіо (частина 4)
Ролики базуються на реальних історіях постраждалих від домашнього насильства, описують, як вони потрапили в ситуацію домашнього насильства і як їм вдалося врятуватися після звернення по допомогу, а також розповідають, у яких випадках варто звертатися на гарячу лінію. Тривалість — 35–60 секунд.
Три аудіоролики соціальної реклами для радіо, підготовлені в межах ініціативи, можна завантажити нижче.
Більше аудіороликів із соціальною рекламою для радіо в споріднених файлах унизу сторінки.
Більше інформації про ініціативу «Гаряча лінія психологічної підтримки для постраждалих від домашнього насильства під час пандемії» та етапи її впровадження за посиланням.
All material is available only to registered users
DownloadQuick contact form
Need help implementing such an initiative?
Write an application and we will contact you
Related materials
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи