Зніми навушники на переході. Реклама ініціативи зниження смертності в ДТП

Ініціатива «Обирай безпеку» реалізована ГО «Д.О.М.48.24» спільно з Головним управлінням Національної поліції міста Івано-Франківська за підтримки Канадсько-українського проєкту розвитку поліції CUPDP (за фінансової підтримки уряду Канади).


Складові кампанії інформування громадян про виявлені першопричини ДТП: зовнішня реклама, соцмережі, відеоролик, промоматеріали, велопробіг, пам’ятна й захисна продукція для кращої видимості учасників дорожнього руху на дорозі в темну пору доби. Для її реалізації учасники проєкту взяли участь у двох сторонніх тренінгах. За матеріалами тренінгів команда проєкту провела навчання для громадської консультативної групи з розроблення інформаційної кампанії, генерування ідей. Учасники проаналізували ринок зовнішньої реклами, обрали місця для розміщення, розробили три графічні матеріали й розмістили їх на білбордах у проєктному районі.

Висвітлення в соцмережах.

Макет білборда для зовнішньої реклами в межах кампанії інформування громадян про виявлені першопричини смертельних ДТП можна завантажити нижче.

Більше інформації про ініціативу «Обирай безпеку» та етапи її впровадження за посиланням.

Category:  Road Safety

Viewed:  208

Ivano-Frankivsk

Type: Image

Ukrainian language

All material is available only to registered users

Download
Зніми навушники на переході. Реклама ініціативи зниження смертності в ДТП

Quick contact form

Need help implementing such an initiative?

Write an application and we will contact you

Related materials

Усі матеріали, створені в рамках ініціативи