Зніми навушники на переході. Реклама ініціативи зниження смертності в ДТП
Складові кампанії інформування громадян про виявлені першопричини ДТП: зовнішня реклама, соцмережі, відеоролик, промоматеріали, велопробіг, пам’ятна й захисна продукція для кращої видимості учасників дорожнього руху на дорозі в темну пору доби. Для її реалізації учасники проєкту взяли участь у двох сторонніх тренінгах. За матеріалами тренінгів команда проєкту провела навчання для громадської консультативної групи з розроблення інформаційної кампанії, генерування ідей. Учасники проаналізували ринок зовнішньої реклами, обрали місця для розміщення, розробили три графічні матеріали й розмістили їх на білбордах у проєктному районі.
Висвітлення в соцмережах.
Макет білборда для зовнішньої реклами в межах кампанії інформування громадян про виявлені першопричини смертельних ДТП можна завантажити нижче.
Більше інформації про ініціативу «Обирай безпеку» та етапи її впровадження за посиланням.
All material is available only to registered users
DownloadQuick contact form
Need help implementing such an initiative?
Write an application and we will contact you
Related materials
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи