Зніми навушники на переході. Реклама ініціативи зниження смертності в ДТП
Складові кампанії інформування громадян про виявлені першопричини ДТП: зовнішня реклама, соцмережі, відеоролик, промоматеріали, велопробіг, пам’ятна й захисна продукція для кращої видимості учасників дорожнього руху на дорозі в темну пору доби. Для її реалізації учасники проєкту взяли участь у двох сторонніх тренінгах. За матеріалами тренінгів команда проєкту провела навчання для громадської консультативної групи з розроблення інформаційної кампанії, генерування ідей. Учасники проаналізували ринок зовнішньої реклами, обрали місця для розміщення, розробили три графічні матеріали й розмістили їх на білбордах у проєктному районі.
Висвітлення в соцмережах.
Макет білборда для зовнішньої реклами в межах кампанії інформування громадян про виявлені першопричини смертельних ДТП можна завантажити нижче.
Більше інформації про ініціативу «Обирай безпеку» та етапи її впровадження за посиланням.
Категорія: Безпека дорожнього руху
Переглянуло: 207
Івано-Франківськ
Тип: Зображення
Українська мова
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи
Зображення 183