Гаряча лінія для постраждалих від насилля. Соціальна реклама для радіо (частина 1)
Ролики базуються на реальних історіях постраждалих від домашнього насильства, описують, як вони потрапили в ситуацію домашнього насильства або стали свідками насилля, як їм вдалося врятуватися та врятувати близьких після звернення по допомогу на гарячу лінію. Тривалість — 35–60 секунд.
Три аудіоролики соціальної реклами для радіо, підготовлені в межах проєкту, можна завантажити нижче.
Більше аудіороликів із соціальною рекламою для радіо в споріднених файлах унизу сторінки.
Більше інформації про ініціативу «Гаряча лінія психологічної підтримки для постраждалих від домашнього насильства під час пандемії» та етапи її впровадження за посиланням.
Категорія: Протидія гендерно зумовленому насильству
Переглянуло: 194
Дніпро
Тип: Відео
Українська мова
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи