Гаряча лінія психологічної підтримки для постраждалих від домашнього насильства під час пандемії. Опис ініціативи
Мета ініціативи:
Формування психологічної резильєнтності в жінок різних категорій населення, які постраждали від домашнього насильства та/або перебувають у зоні ризику; надання допомоги постраждалим від насильства в сім’ї, а також інших видів гендерно зумовленого насильства.
Психологічна стійкість, або резильєнтність, — це психічний ресурс, який людина має для того, щоб долати життєві негаразди, будувати плани й утілювати їх у життя, налагоджувати й підтримувати відносини, а також адаптуватися до несприятливих змін.
Завдання ініціативи:
- Надання консультацій жінкам із питань зняття емоційного напруження, які не постраждали, але потенційно перебувають у групі ризику.
- Надання психологічної допомоги потерпілим від насильства.
- Підтримка та вдосконалення психологічного здоров’я в умовах соціальної ізоляції, викликаної карантином під час пандемії COVID-19.
- Підвищення рівня довіри жінок до представників поліції.
- Збільшення рівня довіри до поліції через інформаційну роботу в місцевих ЗМІ.
- Розроблення дієвого та чіткого механізму реагування на загострену ситуацію (випадки насильства / суїцидальні спроби тощо) в синергії з поліцією.
- Розвантаження лінії 102 через зменшення «помилкових» викликів.
Етапи реалізації ініціативи:
1. Конкурсний відбір серед психологів у команду фахівців гарячої лінії
Критерії, за якими було відібрано команду фахівчинь:
а) досвід роботи в кризових службах від 5 років;
б) спеціальна освіта та досвід роботи із жінками, які постраждали від домашнього насильства, не менше ніж три роки;
в) перевага надавалася психологам-жінкам відповідно до принципу рівний — рівному.
2. Створення команди з п’яти фахівчинь, які відповідають заданим критеріям
Кол-центр психологічної підтримки жінкам, постраждалим від домашнього насильства, працює з 14:00 до 22:00. Консультантки-психологині надають психологічну підтримку, а також виявляють потреби маломобільних жінок і тих, хто опинився в дуже складній ситуації. Завдяки консультаціям жінки отримують психологічну підтримку, що впливає на їхній емоційний стан і рівень мотивації до життя. А завдяки переадресації до необхідних служб правильна інформація / ліки / допомога стають доступнішими для жінок. На випадок екстремальної ситуації ГО має розроблений алгоритм дій разом із Головним управлінням Національної поліції в Дніпропетровської області. Робота відбувається у дві зміни для психологів по чотири години. Якість роботи команди підтримується регулярною супервізією та аналізом дзвінків за тиждень.
3. Тренінг для поліції з двох частин: «Особливості розвитку психології дітей, які зростають в сім’ях, де є домашнє насильство» та «Особливості комунікацій в кризовій ситуації»
Психологині гарячої лінії неодноразово стикалися зі скаргами на роботу мобільної бригади з протидії домашньому насильству. Тому координаторка психологів і психологиня з лінії провели тренінг для 18 поліцейських. Також було рекомендовано керівництву мобільних бригад провести додаткові тренінги для поліцейських мобільних бригад, а саме на теми вікової та кризової психології та першої психологічної допомоги.
4. Запис серії аудіороликів для радіо з лідерами думок для інформування про гарячу лінію зі слоганом «Допомога поруч»
Аудіоролики згруповані в 4 відео по 3 ролики в кожному: перша частина, друга частина, третя частина, четверта частина.
Також частину комунікаційної роботи проєкту реалізувала ОДА, яка була партнером проєкту. Працівники ОДА розмістили три бігборди із соціальною рекламою про роботу гарячої лінії.
Категорія: Протидія гендерно зумовленому насильству
Переглянуло: 228
Дніпро
Тип: Зображення
Українська мова
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи