Правила дорожнього руху у відеоуроках і подкастах. Опис ініціативи «FRoSH (First Road Safety HUB)»

Ініціатива «FRoSH (First Road Safety HUB)» реалізована ГО «Traffic Challenge» та поліцією міста Києва за підтримки Інноваційного фонду з питань взаємодії поліції з громадою на засадах партнерства (CPIF) Проєкту підтримки підготовки поліцейських (PTAP), що реалізується в Україні компанією «Агрітім Канада Консалтинг ЛТД» за фінансової підтримки уряду Канади.


«FRoSH (First Road Safety HUB)» — це перший диджитал-хаб із безпеки дорожнього руху, який поєднує різні формати навчання для різних вікових груп. FRoSH — це якісна сучасна освіта з безпеки дорожнього руху за актуальними світовими методиками, алгоритмами й даними. Віртуальний тренінговий центр створено на допомогу фахівцям, що працюють із малечею та молоддю. Усі матеріали розміщені на офіційному сайті Національної програми з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді.

Основна мета ініціативи:

  1. Дати рівні можливості безкоштовно здобувати сучасну якісну освіту з безпеки на дорозі українцям з усієї України і тим самим підняти загальний рівень обізнаності населення про найбільш ефективні засоби, методи й принципи безпеки дорожнього руху і світові стандарти.
  2. Дати можливість поліції більш ефективно комунікувати з населенням на регулярній основі, персонально, з можливістю зворотного зв’язку та при цьому з істотною економією адміністративного ресурсу.

Завдання ініціативи:

Дати людям зрозуміти сутність правил безпечної поведінки на дорозі, отримати «досвід» наслідків неправильної поведінки, сформувати розуміння того, що дотримання правил безпеки — це не нав’язане обмеження можливостей, а навпаки — створення можливостей вижити та не завдати шкоди собі й людям навколо, усвідомлено не порушувати ПДР.

Етапи реалізації ініціативи:

1. Підготовка документації, технічного завдання та інших документів

На першому етапі було створено технічне завдання для розроблення платформи FRoSH, у якому передбачено всі головні складові ресурсу, можливості для користувачів та адміністраторів.

2. Розроблення функціонала, дизайну сторінок і кнопок

Розроблено розділи і форми, верстку проєкту, налаштовано функціонал, роботу алгоритмів на сайті, здійснено перевірку на витримку навантажень (тест на одночасне використання ресурсу багатьма користувачами).

3. Перенесення проєкту на домен, тестування та SEO-налаштування

Запущено в тестовому режимі до офіційного релізу з перевіркою роботи, відображення на різних моніторах, операційних системах і приладах. Проведено внутрішню пошукову оптимізацію сторінок для відображення в пошукових системах за запитами, щоб створити органічний трафік.

4. Проведення Першого національного онлайн-вебінару з безпеки дорожнього руху, пресбрифінгу з презентацією планів і можливостей дистанційної онлайн-освіти з безпеки дорожнього руху разом із представниками поліції, PTAP та іншими партнерами проєкту

Відповідно до статистики переглядів, програму за перші два дні пройшли 779 людей. Можемо припустити, що фізично навчання пройшло більше як 1 000 осіб, оскільки деякі колективи навчалися групами з одного пристрою.

Висвітлення в ЗМІ

5. Проведення презентації всіх інших можливостей навчання на FRoSH (відео- та аудіонавчання, читання), а також запуск соціальної рекламно-інформаційної кампанії «Стривай!» про п’ять головних факторів ризику в ДТП

Мета інформаційної кампанії — інформування населення з різних куточків України про головні небезпеки на дорогах і можливість навчання на FRoSH.

5 липня 2018 року відбулася презентація соціальної рекламної кампанії «Стривай!». Під гаслом «#НеРобиДурні» запущена в ротацію серія з п’яти анімаційних роликів про головні фактори ризику в ДТП. Ролики із серії доступні за посиланнями:

  1. Перевищення швидкості
  2. Використання мотошоломів
  3. Паски безпеки
  4. Автокрісла
  5. Водіння напідпитку

У рекламній кампанії Бог голосом відомого артиста Михайла Хоми — фронтмена гурту «DZIDZIO» — звертається до порушника правил безпеки: «Не роби дурні! Не роби дурні! Я — безсмертний, а ти — ні!». Завданням кампанії було привернення уваги громадськості до простих правил поведінки на дорозі, які рятують життя, і стимулювання дізнатися більше про те, як убезпечити себе від травмування та загибелі в ДТП, і перейти за посиланням на платформу FRoSH. Також ми прагнули зацікавити людей окремими фактами, наведеними наприкінці ролику.

6. Проведення безкоштовних планових онлайн-навчань за участі поліції, експертів і поповнення сайту новими освітніми випусками

Одразу після запуску платформи стартували вебінари, але за взаємною згодою з представниками патрульної поліції було вирішено перервати трансляції до початку нового навчального року. У вересні вебінари відновилися. Спочатку був затверджений графік тем і трансляцій, а також виступів представників патрульної поліції з регіонів, але згодом було вирішено перенести вебінари лише в Київ. Для проведення вебінарів було орендоване приміщення в коворкінгу, також поліцейські отримали від ГО «Traffic Challenge» ноутбук. Вебінари проводилися тричі на тиждень із перервами у вихідні та свята. Наприкінці року було вирішено припинити проведення вебінарів тричі на тиждень і перейти в режим за потреби, оскільки активність шкіл була дуже низькою.

З вересня паралельно з проведенням вебінарів на платформу та на ютуб-канал проєкту регулярно викладалися нові відеоуроки, загалом 66 відео (повний плейліст). Відеоуроки записувалися з експертами в різних галузях безпеки на дорозі. Гостями стали: рятувальник двоколісних, спеціаліст із базової підтримки життя (Basic Life Support), професійний мотогонщик-чемпіон, керівник ресурсу з моніторингу ДТП, представники «Volvo», психолог, експерт із безпеки дорожнього руху, тренер із безпечного водіння — тестувальник автомобілів «Audi».

7. Пресзахід із презентацією результатів проєкту за пів року

18 листопада, у День пам’яті жертв ДТП, у межах Дитячого книжкового маркету «Всі. Свої. Діти» ГО «Traffic Challenge» підбила підсумки роботи за рік, у тому числі й проєкту «FRoSH».

Результати ініціативи:

  • Залучено більше ніж 3 тисячі громадян протягом проєкту (і десятки тисяч опісля) до навчання й прямого діалогу з поліцією в контексті безпеки дорожнього руху. Привернено увагу населення (більше ніж 2 мільйонів осіб) до проблеми освіти в галузі дорожньої безпеки за допомогою ЗМІ.
  • Змінено поведінку населення завдяки освіті й лідерам думок, що впливатиме на зниження смертності й травматизму на дорогах, у першу чергу дітей і молоді. Зроблено внесок у розв’язання однієї з найбільших сучасних проблем зі смертністю та травматизмом — зниження кількості правопорушень на дорозі.
  • Створено довгостроковий інструмент сталих (sustainability) змін у галузі безпеки дорожнього руху.

Найважливіше досягнення FRoSH — створення довгострокового інструменту сталих (sustainability) змін у галузі безпеки дорожнього руху, який наближає громадськість до поліції та професійних експертів, створює можливість діалогу між поліцейськими та громадянами з будь-якого куточка України. Соціальна значущість платформи — це унікальність і доступність експертного україномовного контенту, аналогів якому, на жаль, досі немає в системі загальної освіти України. На цьому етапі ГО «Traffic Challenge» інформує суспільство про можливість безкоштовного й легкого здобуття якісної освіти про безпеку та закликає поліцейських з усієї України, що працюють у галузі безпеки дорожнього руху, використовувати контент платформи у своїй інформаційній превентивній роботі.

Переглянуло:  258

Київ

Тип: Зображення

Українська мова

Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам

Завантажити
Правила дорожнього руху у відеоуроках і подкастах. Опис ініціативи «FRoSH (First Road Safety HUB)»

Форма швидкого зв'язку

Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?

Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами

Споріднені матеріали

Усі матеріали, створені в рамках ініціативи