Ремені безпеки. Соціальна реклама «FRoSH (First Road Safety HUB)»
5 липня 2018 року відбулася презентація соціальної рекламної кампанії «Стривай!» під гаслом «#НеРобиДурні». У ротацію було запущено серію з п’яти анімаційних роликів про головні фактори ризику в ДТП. У рекламній кампанії Бог голосом відомого артиста Михайла Хоми, фронтмена гурту «DZIDZIO», звертається до порушника правил безпеки: «Не роби дурні! Не роби дурні! Я — безсмертний, а ти — ні!».
Завдання кампанії — привернути увагу громадськості до простих правил поведінки на дорозі, які рятують життя, і стимулювати дізнатися більше про те, як убезпечити себе від травмування та загибелі в ДТП, перейшовши за посиланням на платформу FRoSH, а також замислитися над фактами, наведеними наприкінці ролика.
Один із п’яти відеороликів, створених у межах соціальної рекламно-інформаційної кампанії «Стривай!», про використання ременів безпеки можна завантажити нижче.
Більше про ініціативу «FroSH (First Road Safety HUB)» та етапи її реалізації за посиланням.
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи