Перевищення швидкості. Соціальна реклама «FRoSH (First Road Safety HUB)»
5 липня 2018 року відбулася презентація соціальної рекламної кампанії «Стривай!» під гаслом «#НеРобиДурні». У ротацію було запущено серію з п’яти анімаційних роликів про головні фактори ризику в ДТП. У рекламній кампанії Бог голосом відомого артиста Михайла Хоми, фронтмена гурту «DZIDZIO», звертається до порушника правил безпеки: «Не роби дурні! Не роби дурні! Я — безсмертний, а ти — ні!».
Завдання кампанії — привернути увагу громадськості до простих правил поведінки на дорозі, які рятують життя, і стимулювати дізнатися більше про те, як убезпечити себе від травмування та загибелі в ДТП, перейшовши за посиланням на платформу FRoSH, а також замислитися над фактами, наведеними наприкінці ролика.
Один із п’яти відеороликів, створених у межах соціальної рекламно-інформаційної кампанії «Стривай!», про перевищення швидкості можна завантажити нижче.
Більше про ініціативу та етапи її реалізації за посиланням.
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи