Як спілкуватися із ветеранами? Посібник толерантної взаємодії з людьми з досвідом війни
Посібник — це гід із толерантного спілкування, створений з ініціативи першої леді Олени Зеленської. Він розповідає про комунікацію, засновану на повазі до гідності.
У документі розглядається спілкування з ветеранами в різних ситуаціях. Наприклад, що не варто питати в учасників бойових дій, як переконати рідну людину, яка повернулася з фронту, звернутися до психолога, як правильно дякувати або як проводити співбесіду з ветеранами. Окрема увага приділяється спілкуванню з ветеранами, які мають інвалідність, фізичні чи психологічні травми, отримані на війні.
Зміст посібника:
- Що суспільство має знати про повернення з фронту?
- Як поводитися при зустрічі з ветераном: діємо, підтримуючи гідність
- Що може вирізняти людину з бойовим досвідом?
- Як допомогти ветерану впоратися з апатією?
- Як спонукати ветерана звернутися до психолога?
- Ветеранські спільноти підтримки
- Культура взаємодії з людьми з досвідом війни: універсальні поради
- Чого не варто говорити ветерану? Поради для коректної комунікації
- Як правильно подякувати ветерану?
- Взаємодія із жінками-ветеранами
- Люди, які пережили полон. Що варто врахувати при взаємодії?
- Спілкування з ветераном у родині. Як прийняти рідну людину «іншою»?
- Як підтримати людину з гострою реакцією на стрес?
- Поради для коректного спілкування з ветераном/кою з інвалідністю
- Особливості спілкування залежно від порушення, яке має людина
- Поради для спілкування з ветеранами для роботодавців, поліцейських і медиків
- Взаємодія представників органів влади та місцевого самоврядування з ветеранами/ками
- Роз’яснення станів і реакцій (травми, ПТСР, контузії, тригери)
All material is available only to registered users
DownloadQuick contact form
Need help implementing such an initiative?
Write an application and we will contact you