Як спілкуватися із ветеранами? Посібник толерантної взаємодії з людьми з досвідом війни

Посібник «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» створено на основі розділу «Довідника безбар’єрності», розробленого Координаційним центром з психічного здоров’я Кабінету Міністрів України за підтримки компанії «Visa» — учасника спільноти «Бізнес без бар’єрів», у співпраці з експертами, неурядовими організаціями: Центром психічного здоров’я та реабілітації «Лісова поляна» Міністерством охорони здоров’я України, БФ «Mindy», Програмою реінтеграції ветеранів IREX, Українським ветеранським фондом, «Veteran Hub», ГО «Простір можливостей» і «Громадський рух «Жіноча сила України». Упорядниця — Ірина Лоюк. Імплементаційний партнер проєкту — ГО «Безбар’єрність». «Довідник безбар’єрності» — гід із толерантної взаємодії, створений з ініціативи першої леді Олени Зеленської.


Посібник — це гід із толерантного спілкування, створений з ініціативи першої леді Олени Зеленської. Він розповідає про комунікацію, засновану на повазі до гідності.

У документі розглядається спілкування з ветеранами в різних ситуаціях. Наприклад, що не варто питати в учасників бойових дій, як переконати рідну людину, яка повернулася з фронту, звернутися до психолога, як правильно дякувати або як проводити співбесіду з ветеранами. Окрема увага приділяється спілкуванню з ветеранами, які мають інвалідність, фізичні чи психологічні травми, отримані на війні.

Зміст посібника:

  1. Що суспільство має знати про повернення з фронту?
  2. Як поводитися при зустрічі з ветераном: діємо, підтримуючи гідність
  3. Що може вирізняти людину з бойовим досвідом?
  4. Як допомогти ветерану впоратися з апатією?
  5. Як спонукати ветерана звернутися до психолога?
  6. Ветеранські спільноти підтримки
  7. Культура взаємодії з людьми з досвідом війни: універсальні поради
  8. Чого не варто говорити ветерану? Поради для коректної комунікації
  9. Як правильно подякувати ветерану?
  10. Взаємодія із жінками-ветеранами
  11. Люди, які пережили полон. Що варто врахувати при взаємодії?
  12. Спілкування з ветераном у родині. Як прийняти рідну людину «іншою»?
  13. Як підтримати людину з гострою реакцією на стрес?
  14. Поради для коректного спілкування з ветераном/кою з інвалідністю
  15. Особливості спілкування залежно від порушення, яке має людина
  16. Поради для спілкування з ветеранами для роботодавців, поліцейських і медиків
  17. Взаємодія представників органів влади та місцевого самоврядування з ветеранами/ками
  18. Роз’яснення станів і реакцій (травми, ПТСР, контузії, тригери)

Переглянуло:  230

Київ

Тип: Документ

Українська мова

Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам

Завантажити
Як спілкуватися із ветеранами? Посібник толерантної взаємодії з людьми з досвідом війни

Форма швидкого зв'язку

Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?

Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами