Зніми навушники на переході. Реклама ініціативи зниження смертності в ДТП

Ініціатива «Обирай безпеку» реалізована ГО «Д.О.М.48.24» спільно з Головним управлінням Національної поліції міста Івано-Франківська за підтримки Канадсько-українського проєкту розвитку поліції CUPDP (за фінансової підтримки уряду Канади).


Складові кампанії інформування громадян про виявлені першопричини ДТП: зовнішня реклама, соцмережі, відеоролик, промоматеріали, велопробіг, пам’ятна й захисна продукція для кращої видимості учасників дорожнього руху на дорозі в темну пору доби. Для її реалізації учасники проєкту взяли участь у двох сторонніх тренінгах. За матеріалами тренінгів команда проєкту провела навчання для громадської консультативної групи з розроблення інформаційної кампанії, генерування ідей. Учасники проаналізували ринок зовнішньої реклами, обрали місця для розміщення, розробили три графічні матеріали й розмістили їх на білбордах у проєктному районі.

Висвітлення в соцмережах.

Макет білборда для зовнішньої реклами в межах кампанії інформування громадян про виявлені першопричини смертельних ДТП можна завантажити нижче.

Більше інформації про ініціативу «Обирай безпеку» та етапи її впровадження за посиланням.

Переглянуло:  210

Івано-Франківськ

Тип: Зображення

Українська мова

Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам

Завантажити
Зніми навушники на переході. Реклама ініціативи зниження смертності в ДТП

Форма швидкого зв'язку

Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?

Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами

Споріднені матеріали

Усі матеріали, створені в рамках ініціативи