Бізнес на милостині. Зовнішня реклама про протидію примусовому жебрацтву
Кампанія була спрямована на привернення уваги громади до проблеми псевдожебрацтва та пояснення відмінностей між жебрацтвом і бездомністю. Розробленням і впровадженням інформаційної кампанії займалося інформаційне агентство.
Брендований банер для розміщення на білбордах у межах інформаційної кампанії можна завантажити нижче.
Більше інформації про ініціативу «Партнерство поліції та громади задля подолання псевдожебрацтва в місті Чернівці» та етапи її впровадження за посиланням.
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи
Зображення 121