Зовнішня реклама ініціативи взаємодії поліції та громади в Борисполі
Приклад зовнішньої реклами в межах інформаційної кампанії зниження толерантності до правопорушень можна завантажити нижче.
Важливо, що завдяки проведеній роботі збільшено рівень довіри містян до органів правопорядку. Цьому сприяла навіть незначна, але спільна діяльність, наприклад встановлення інформаційних банерів чи оцінювання безпеки прилеглої до будинку території.
Більше інформації про ініціативу «Безпечне місто — спільна справа» та етапи її впровадження за посиланням.
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи
Зображення 219