Комплексний підхід до боротьби з булінгом у школі. Опис ініціативи

Ініціатива «Захист прав дітей від гендерно зумовленого насильства через спільні зусилля поліції, влади і громадськості в Херсонській області» реалізована ГО «Успішна жінка» спільно з патрульною поліцією міста Херсону за підтримки Інноваційного фонду з питань взаємодії поліції з громадою на засадах партнерства (CPIF) Проєкту підтримки підготовки поліцейських (PTAP), що реалізується в Україні компанією «Агрітім Канада Консалтинг Лтд» за фінансової підтримки уряду Канади.


Мета ініціативи:

Протидія гендерно зумовленому насильству й захист прав постраждалих дітей через посилення взаємодії та координацію дій між поліцією, суб’єктами взаємодії Національного механізму та ГО «Успішна жінка» в місті Херсоні.

Завдання ініціативи:

  • проведення широкої інформаційної кампанії серед учнів і вчителів навчального закладу та на рівні міста Херсону й Херсонської області через ЗМІ, громадське телебачення, соціальні мережі, спільні інформаційні заходи;
  • формування багаторівневого безпечного середовища в пілотному навчальному закладі;
  • активізація суб’єктів взаємодії через реагування на виявлені випадки насильства й проведеннях заходів.

Етапи впровадження ініціативи:

1. Створення відеороликів за участі дітей і вихователів навчального закладу

Відеоролики транслювалися в шкільному холі під час перерв (ролик про дівчат, ролик про хлопців, ролик про школярів).

2. Розроблення і друк роздаткових матеріалів (листівка «Стоп булінг»)

Листівки використовувалися в пілотному навчальному закладі і в інших навчальних закладах представниками патрульної поліції та суб’єктами взаємодії з протидії гендерно зумовленому насильству.

3. Розповсюдження матеріалів та інформації про роботу проєкту

Інформація розповсюджувалася на робочих групах Координаційної ради з протидії гендерно зумовленому насильству при Херсонській обласній державній адміністрації, обласному форумі для представників освіти та майстер-класах для представників адміністрацій, психологів і методистів освітніх закладів Херсонської області.

4. Проведення трьох тренінгів для педагогів

Основні питання, розглянуті на тренінгах: формування педагогічного колективу, набуття умінь і навичок педагогами для розуміння та розв’язання проблеми насильства між дітьми й профілактики професійного вигорання вчителів і вихователів.

5. Облаштування комфортного й розвивального простору в навчальному закладі

Надано підтримку у створенні шкільного простору з урахуванням потреб дітей у безпеці, комфортному й активному відпочинку під час перерв (у навчальному корпусі поставлено дві лавочки для спокійного відпочинку, три настільні гри в холі для активних форм відпочинку під час перерв).

6. Організація скриньки довіри для дітей у пілотному закладі

У межах проєкту було придбано й розміщено дві скриньки в навчальному корпусі початкової й старшої школи, створено телеграм-канал для фахівців із метою швидкого реагування на випадки, розроблено положення про скриньку довіри.

7. Обговорення безпеки в дитячих туалетних кімнатах і спальнях дітей у робочих групах

Проведено спільне обговорення питання безпеки шкільного середовища за участі адміністрації навчального закладу.

8. Проведення трьох воркшопів для навчання суб’єктів взаємодії

Учасники воркшопів: патрульна, ювенальна поліція, дільничні, представники служб у справах дітей, центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, освіти й адміністрація пілотного закладу.

9. Проведення двох робочих груп для суб’єктів взаємодії з адміністрацією навчального закладу

Мета — поширення досвіду в межах інформаційної кампанії.

10. Проведення психологами організації 30 супервізій

Супервізійні групи були проведені для 16 вчителів і вихователів, 2 психологів, 8 дітей, 2 представників адміністрації навчального закладу, 2 представників патрульної поліції.

11. Забезпечення соціально-психологічного супроводу родин, у яких виявлено факти насильства

Результати ініціативи:

  1. Інформаційною кампанією охоплено навчальні заклади міста Херсону й області. Щонайменше 400 тисяч мешканців Херсонщини — дітей і дорослих — дізналися про форми гендерно зумовленого насильства, як реагувати на виявлене насильство, ресурси з надання допомоги постраждалим особам.
  2. Створено умови для формування безпечного середовища в пілотному навчальному закладі. Педагоги і вихователі набули умінь і навичок, необхідних для розуміння й розв’язання проблеми насильства між дітьми. Педагогічний колектив реалізує профілактику професійного вигорання серед учителів і вихователів.

Переглянуло:  233

Херсон

Тип: Зображення

Українська мова

Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам

Завантажити
Комплексний підхід до боротьби з булінгом у школі. Опис ініціативи

Форма швидкого зв'язку

Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?

Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами

Споріднені матеріали

Усі матеріали, створені в рамках ініціативи