Поліцейська академія для дітей. Профорієнтація та підвищення довіри до поліції. Опис ініціативи
Ініціатива реалізувалася в місті Кременчук протягом червня — вересня 2018 року в різних локаціях. Також відбулися виїзні заняття з підлітками в приміських селах (школи та дитячі оздоровчі табори).
Мета ініціативи:
Розбудова довіри до поліції й порозуміння в громаді через проведення просвітницьких заходів і залучення поліцейських до організації змістовного дозвілля молоді.
Завдання ініціативи:
- знайомство з правилами та принципами правопорядку й можливостями участі кожного громадянина в його підтриманні;
- профорієнтація молоді;
- розбудова довіри та співпраці між поліцією та громадою.
Етапи реалізації ініціативи:
1. Поліс-фест (Police-fest)
Захід мав на меті привернути увагу містян до початку роботи Літньої поліцейської академії, поширити інформацію, виявити зацікавлених.
Під час заходу розповсюджувалися листівки-запрошення на Літню поліцейську академію, а також брендований мерч: магніти, наліпки, стікерпаки, світловідбивачі-флікери. Мерч використовувався для підвищення впізнаваності протягом усіх заходів проєкту. Також були розповсюджені інформаційні плакати з розкладом усіх подій у межах проєкту.
2. Вікторина «Професія — поліцейський»
Захід передбачав обговорення стереотипів про роботу поліції, неформальне спілкування із цільовою аудиторією про професію та взаємодію поліції й громади. Одночасно відбулося опитування цільової аудиторії про її побажання та уявлення про наступні заняття Літньої поліцейської академії.
Учасникам цього і наступних заходів пропонували оцінити довіру до органів правопорядку за допомогою анкетування.
3. Заняття на тему прав дитини в дитячих оздоровчих таборах
Заняття проводилися в таборах «Супутник» (два заняття з різними змінами) та «Сонячний» для того, щоб познайомити підлітків із правами людини, правами дитини та роллю поліції в їх захисті. Поєднання інтерактивних вправ і неформального спілкування. Знайомство з поліцейськими спецзасобами й облаштуванням автомобіля.
4. Настільні ігри з поліцією (2 заняття)
Молодь мала нагоду поспілкуватися в неформальній обстановці з поліцейськими. Грали як у розважальні ігри, так і в спрямовану на розвиток стратегічного мислення гру «Світ громад». Практикували в ігровій формі вибір стратегії й можливості впливу громадян на місцевий розвиток.
5. Кіно з поліцією (2 перегляди)
Одна із цілей — обговорення проблеми домашнього насильства, алгоритм дій суспільства в таких ситуаціях і повноваження поліції. Завдяки професійним коментарям експертів із патрульної поліції учасники могли отримати інформацію «з перших рук» і поглибити власне розуміння проблеми. Інша мета — обговорення стереотипів про професію й повсякденну роботу співробітників поліції, особливостей роботи поліції в різних країнах.
Окремо відбувся блок занять з прав людини та громадської безпеки в школах, щоб познайомити школярів із проєктом «Літня поліцейська академія», обговорити розуміння підлітками питань прав людини та громадської безпеки й повноважень поліції в цій сфері й проаналізувати їхній досвід взаємодії з поліцією.
6. Семінар «Для кого і для чого працюють центри безоплатної правової допомоги?»
Мета — ознайомлення з принципами роботи системи безоплатної вторинної правової допомоги та цільовими групами; ознайомлення з професією адвоката й можливостями захисту прав людини у взаємодії поліції та адвокатури.
7. Правознавчі теревені в Центрі з надання безоплатної правової допомоги
Дітей ознайомили з роботою Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та адвокатів. Отримані знання учасники могли перевірити за допомогою вікторини й тестування.
8. Книжковий квест
Мета — покращення обізнаності учасників із питаннями громадської безпеки та історією охорони правопорядку в місті, а також популяризація бібліотек. Квест мав кілька «доданих вартостей»: врахування побажань учасників, сучасна й ненабридлива форма проведення, використання смартфонів. Виявилося, що, окрім виконання безпосередніх завдань квесту, молодь ще й познайомилася з містом, з гугл-сервісами й різноманітними онлайн-ресурсами. Також вдалося поспілкуватися з перехожими про те, що вони думають про поліцію.
9. Форум-театр
Завдання заходу — познайомити учасників і глядачів із методикою форум-театру; обговорити засобами театру проблему громадської безпеки та роль поліції в її захисті. Глядачами вистав форум-театру стали не лише студенти/ки Літньої поліцейської академії, а й майбутні учасники міжнародного молодіжного обміну на тему демократії.
10. Екскурсія в міське управління поліції
Мета — познайомити учасників Літньої поліцейської академії з роботою Національної поліції, спеціалізаціями поліцейських, поліцейськими спецзасобами й обладнанням. Учасники познайомилися з роботою кінологів, експертів-криміналістів, слідчих та інших спеціалістів; виконали вправи на подолання страху та побудову довіри; на канатній дорозі попрацювали над подоланням внутрішніх страхів та обмежень; налагодили дружні стосунки з поліцейськими.
Мета — познайомити учасників із доступними для непідготовлених людей прийомами самооборони, що допоможуть врятуватися в небезпечних ситуаціях. Учасники отримали корисні практичні поради із самооборони та навчилися окремих прийомів. Поліцейські інструктори наголосили на важливості розвитку вольових якостей і дотриманні законності. Для молоді було важливо відпрацювати прийоми, а не лише поспілкуватися про них.
12. Екскурсія в Академію патрульної поліції в Києві
Мета — нагородити найактивніших учасників/ць Літньої поліцейської академії поїздкою до столиці й ознайомити підлітків із підготовкою патрульних поліцейських. Учасники відвідали навчальні корпуси та аудиторії; оглянули приміщення для занять із тактичної підготовки; познайомилися та поспілкувалися з викладачами й слухачами Академії, а також її керівником; поспостерігали за теоретичними й практичними заняттями майбутніх поліцейських.
13. Підсумковий захід проєкту «Випускний Літньої поліцейської академії»
Захід об’єднав показові та змістові елементи попередніх заходів. На нього запросили команди з різних міських шкіл, щоб поділитися досвідом й інформацією про можливості співпраці з учителями та учнями. Присутні дізналися про історію та сьогодення охорони громадської безпеки й правопорядку в місті, підбили підсумки проєкту, активні учасники отримали нагороди.
Результати:
- Загалом проведено 22 заходи та заняття про взаємодію поліції та громади, громадську безпеку, права людини.
- Протягом проєкту учасниками заходів стало більш як 500 людей.
- Близько 30 учасників відвідало кілька заходів проєкту, а п’ятеро з них не пропустили жодного заходу.
- Організовано три екскурсії для учасників проєкту: до Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Кременчуцького міського управління поліції, Академії патрульної поліції.
- Розбудовано довіру, зміцнено правопорядок.
- Проведено профорієнтацію на роботу в Національній поліції України, ознайомлено підлітків із роботою поліцейських і громадського сектору.
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи