Поліцейська академія для дітей. Профорієнтація та підвищення довіри до поліції. Опис ініціативи

Ініціатива «Літня поліцейська академія» реалізована Проєктом підтримки підготовки поліцейських (PTAP) спільно з патрульною поліцією міста Кременчука за підтримки Інноваційного фонду з питань взаємодії поліції з громадою на засадах партнерства (CPIF) Проєкту підтримки підготовки поліцейських (PTAP), що реалізується в Україні компанією «Агрітім Канада Консалтинг Лтд» за фінансової підтримки уряду Канади.


Ініціатива реалізувалася в місті Кременчук протягом червня — вересня 2018 року в різних локаціях. Також відбулися виїзні заняття з підлітками в приміських селах (школи та дитячі оздоровчі табори).

Мета ініціативи:

Розбудова довіри до поліції й порозуміння в громаді через проведення просвітницьких заходів і залучення поліцейських до організації змістовного дозвілля молоді.

Завдання ініціативи:

  • знайомство з правилами та принципами правопорядку й можливостями участі кожного громадянина в його підтриманні;
  • профорієнтація молоді;
  • розбудова довіри та співпраці між поліцією та громадою.

Етапи реалізації ініціативи:

1. Поліс-фест (Police-fest)

Захід мав на меті привернути увагу містян до початку роботи Літньої поліцейської академії, поширити інформацію, виявити зацікавлених.

Під час заходу розповсюджувалися листівки-запрошення на Літню поліцейську академію, а також брендований мерч: магніти, наліпки, стікерпаки, світловідбивачі-флікери. Мерч використовувався для підвищення впізнаваності протягом усіх заходів проєкту. Також були розповсюджені інформаційні плакати з розкладом усіх подій у межах проєкту.

2. Вікторина «Професія — поліцейський»

Захід передбачав обговорення стереотипів про роботу поліції, неформальне спілкування із цільовою аудиторією про професію та взаємодію поліції й громади. Одночасно відбулося опитування цільової аудиторії про її побажання та уявлення про наступні заняття Літньої поліцейської академії.

Учасникам цього і наступних заходів пропонували оцінити довіру до органів правопорядку за допомогою анкетування.

3. Заняття на тему прав дитини в дитячих оздоровчих таборах

Заняття проводилися в таборах «Супутник» (два заняття з різними змінами) та «Сонячний» для того, щоб познайомити підлітків із правами людини, правами дитини та роллю поліції в їх захисті. Поєднання інтерактивних вправ і неформального спілкування. Знайомство з поліцейськими спецзасобами й облаштуванням автомобіля.

4. Настільні ігри з поліцією (2 заняття)

Молодь мала нагоду поспілкуватися в неформальній обстановці з поліцейськими. Грали як у розважальні ігри, так і в спрямовану на розвиток стратегічного мислення гру «Світ громад». Практикували в ігровій формі вибір стратегії й можливості впливу громадян на місцевий розвиток.

5. Кіно з поліцією (2 перегляди)

Одна із цілей — обговорення проблеми домашнього насильства, алгоритм дій суспільства в таких ситуаціях і повноваження поліції. Завдяки професійним коментарям експертів із патрульної поліції учасники могли отримати інформацію «з перших рук» і поглибити власне розуміння проблеми. Інша мета — обговорення стереотипів про професію й повсякденну роботу співробітників поліції, особливостей роботи поліції в різних країнах.

Окремо відбувся блок занять з прав людини та громадської безпеки в школах, щоб познайомити школярів із проєктом «Літня поліцейська академія», обговорити розуміння підлітками питань прав людини та громадської безпеки й повноважень поліції в цій сфері й проаналізувати їхній досвід взаємодії з поліцією.

6. Семінар «Для кого і для чого працюють центри безоплатної правової допомоги?»

Мета — ознайомлення з принципами роботи системи безоплатної вторинної правової допомоги та цільовими групами; ознайомлення з професією адвоката й можливостями захисту прав людини у взаємодії поліції та адвокатури.

7. Правознавчі теревені в Центрі з надання безоплатної правової допомоги

Дітей ознайомили з роботою Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та адвокатів. Отримані знання учасники могли перевірити за допомогою вікторини й тестування.

8. Книжковий квест

Мета — покращення обізнаності учасників із питаннями громадської безпеки та історією охорони правопорядку в місті, а також популяризація бібліотек. Квест мав кілька «доданих вартостей»: врахування побажань учасників, сучасна й ненабридлива форма проведення, використання смартфонів. Виявилося, що, окрім виконання безпосередніх завдань квесту, молодь ще й познайомилася з містом, з гугл-сервісами й різноманітними онлайн-ресурсами. Також вдалося поспілкуватися з перехожими про те, що вони думають про поліцію.

9. Форум-театр

Завдання заходу — познайомити учасників і глядачів із методикою форум-театру; обговорити засобами театру проблему громадської безпеки та роль поліції в її захисті. Глядачами вистав форум-театру стали не лише студенти/ки Літньої поліцейської академії, а й майбутні учасники міжнародного молодіжного обміну на тему демократії.

10. Екскурсія в міське управління поліції

Мета — познайомити учасників Літньої поліцейської академії з роботою Національної поліції, спеціалізаціями поліцейських, поліцейськими спецзасобами й обладнанням. Учасники познайомилися з роботою кінологів, експертів-криміналістів, слідчих та інших спеціалістів; виконали вправи на подолання страху та побудову довіри; на канатній дорозі попрацювали над подоланням внутрішніх страхів та обмежень; налагодили дружні стосунки з поліцейськими.

11. Заняття із самооборони

Мета — познайомити учасників із доступними для непідготовлених людей прийомами самооборони, що допоможуть врятуватися в небезпечних ситуаціях. Учасники отримали корисні практичні поради із самооборони та навчилися окремих прийомів. Поліцейські інструктори наголосили на важливості розвитку вольових якостей і дотриманні законності. Для молоді було важливо відпрацювати прийоми, а не лише поспілкуватися про них.

12. Екскурсія в Академію патрульної поліції в Києві

Мета — нагородити найактивніших учасників/ць Літньої поліцейської академії поїздкою до столиці й ознайомити підлітків із підготовкою патрульних поліцейських. Учасники відвідали навчальні корпуси та аудиторії; оглянули приміщення для занять із тактичної підготовки; познайомилися та поспілкувалися з викладачами й слухачами Академії, а також її керівником; поспостерігали за теоретичними й практичними заняттями майбутніх поліцейських.

13. Підсумковий захід проєкту «Випускний Літньої поліцейської академії»

Захід об’єднав показові та змістові елементи попередніх заходів. На нього запросили команди з різних міських шкіл, щоб поділитися досвідом й інформацією про можливості співпраці з учителями та учнями. Присутні дізналися про історію та сьогодення охорони громадської безпеки й правопорядку в місті, підбили підсумки проєкту, активні учасники отримали нагороди.

Результати:

  1. Загалом проведено 22 заходи та заняття про взаємодію поліції та громади, громадську безпеку, права людини.
  2. Протягом проєкту учасниками заходів стало більш як 500 людей.
  3. Близько 30 учасників відвідало кілька заходів проєкту, а п’ятеро з них не пропустили жодного заходу.
  4. Організовано три екскурсії для учасників проєкту: до Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Кременчуцького міського управління поліції, Академії патрульної поліції.
  5. Розбудовано довіру, зміцнено правопорядок.
  6. Проведено профорієнтацію на роботу в Національній поліції України, ознайомлено підлітків із роботою поліцейських і громадського сектору.

Переглянуло:  176

Київ

Тип: Зображення

Українська мова

Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам

Завантажити
Поліцейська академія для дітей. Профорієнтація та підвищення довіри до поліції. Опис ініціативи

Форма швидкого зв'язку

Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?

Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами

Споріднені матеріали

Усі матеріали, створені в рамках ініціативи