Правила безпеки для іноземців в Одесі. Кампанія громадської безпеки англійською. Опис ініціативи
Мета ініціативи:
Підвищити рівень інформованості одеситів і гостей міста про громадську безпеку й захист від злочинних посягань у місті Одесі, куди звертатися по допомогу; оцінити знання мешканців про номери телефонів й адреси райвідділів і задоволеність роботою поліції; зібрати пропозиції щодо покращення роботи поліції в межах нової реформи; розробити подальші заходи для підвищення інформованості громадян.
Завдання ініціативи:
- розроблення та встановлення інформаційних стендів;
- розроблення та розповсюдження інформаційних матеріалів;
- організація та проведення масових заходів, акцій для громадян і гостей міста;
- організація виступу на обласному телебаченні.
Етапи реалізації ініціативи:
1. Робоча зустріч із представниками патрульної поліції для обговорення плану реалізації проєкту
Обговорення плану роботи проєкту, визначення пріоритетних напрямів роботи на перший місяць. Об’єднання зусиль зі взаємодії громади й поліції для підвищення рівня інформованості одеситів і гостей міста з питань громадської безпеки й захисту від злочинних посягань.
2. Робоча зустріч із представниками патрульної поліції для обговорення макетів друкованої продукції
Обговорення наповнення буклетів корисною інформацією про заходи безпеки й куди звертатися у випадку крадіжки чи пограбування; втрати документів; дорожньо-транспортної пригоди; виявлення дітей, які займаються жебракуванням чи залишилися без нагляду. Визначення відповідальної особи за макетування буклетів від поліції. Визначення перекладача буклетів англійською мовою.
3. Узгодження місць розташування інформаційних стендів із представниками міської влади
Підготовка й направлення листа до міського голови про надання дозволу на розміщення інформаційних стендів у місті. Проведення зустрічі з представниками відділу інформації та реклами Одеської міської ради. Отримання дозволу на розміщення інформаційних стендів.
Так, було вирішено встановити стенди в популярних серед відпочивальників місцях: у районі Лузанівки, 13-ї станції Великого Фонтану, пляжу «Аркадія», автовокзалу та в центрі міста біля Соборної площі.
4. Розроблення макетів інформаційних матеріалів та їх узгодження
Вибір виробника. Здійснення передоплати для виготовлення стендів, виготовлення гумових браслетів, друк анкет, придбання футболок і бейсболок.
5. Встановлення 5 інформаційних стендів і проведення 10 акцій біля них
Представники патрульної поліції, Асоціації та волонтери спільно встановлювали інформаційні стенди в місцях масового відпочинку одеситів і гостей міста. Додатково учасники проєкту проводили інформаційні акції, які передбачали консультування громадян і гостей міста, розповсюдження інформаційних листівок для інформування громадськості про заходи безпеки та куди звертатися у випадку скоєння проти них правопорушення, а також анонімне анкетування для визначення рівня знань одеситів і гостей міста про контакти екстрених служб, зокрема поліції, у випадку скоєння правопорушення чи злочину проти них. Заохоченням був мерч — гумові браслети з контактами поліції.
Окрім того, у місцях відпочинку одеситів і гостей міста проводилися конкурси на краще знання специфіки роботи поліції, її функцій і питань особистої безпеки. Заохоченням були гумові браслети з контактами поліції. До участі в акціях були залучені волонтери, одягнуті у футболки й бейсболки з написом «Community Policing».
6. Розроблення й розповсюдження листівок для інформування громадськості про заходи безпеки та куди звертатися:
- у випадку крадіжки чи пограбування українською та англійською;
- у випадку спілкування дітей із незнайомцями українською та англійською;
- у випадку дорожньо-транспортної пригоди українською та англійською;
- у випадку виявлення дітей, які займаються жебракуванням чи залишилися без нагляду дорослих, — українською та англійською.
Результати ініціативи:
- Мешканці та гості міста Одеси отримали необхідну інформацію про заходи безпеки й куди звертатися у випадку крадіжки чи пограбування; втрати документів; дорожньо-транспортної пригоди; виявлення дітей, які займаються жебракуванням чи залишилися без нагляду дорослих тощо.
- При проведенні інформаційних кампаній за участю представників поліції мешканці та гості міста мали нагоду отримати відповіді на питання, які стосуються роботи поліції та захисту їхніх прав, а також інформацію про заклади безкоштовної соціальної допомоги та види цієї допомоги.
- Рівень довіри населення до органів правопорядку зріс.
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами
Споріднені матеріали
Усі матеріали, створені в рамках ініціативи
Зображення 145
Зображення 140
Документ 175