Дослідження обізнаності про мінну безпеку та практики безпечної поведінки серед батьків і дітей 10–17 років
Дослідження проводилося з 16 березня по 25 квітня 2024 року.
Мета — дослідити рівень обізнаності дітей 10–17 років про мінну небезпеку, уміння розпізнати вибухонебезпечні предмети, а також дізнатися, які формати найкраще працюють у навчанні дітей таких правил і кому вони довіряють найбільше, як дозвілля і медіаспоживання дітей впливає на їхню поведінку щодо вибухонебезпечних предметів. Окрім того, у межах дослідження опитано батьків, які мають дітей віком 10–17 років, щоб визначити їхню роль у формуванні безпечної поведінки дітей і їхній рівень обізнаності про мінну безпеку.
Загалом опитано 25 500 респондентів (12 750 батьків і 12 750 дітей), у тому числі всеукраїнська випадкова вибірка (4 128 респондентів), яка репрезентативна для сімей із дітьми 10–17 років, і бустерна випадкова вибірка (21 372 респонденти), яка репрезентативна для сімей із дітьми 10–17 років для кожного з 27 забруднених районів Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Київської, Миколаївської, Сумської, Харківської, Херсонської та Чернігівської областей. Опитування відбувалося на всіх територіях, окрім тимчасово окупованих і територій, де на момент опитування був відсутній мобільний зв’язок.
Дослідницька лабораторія «Rating Lab» у складі професійних дитячих психологів й експертів із соціальних і поведінкових змін Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) розробила авторський тест на знання правил мінної безпеки та визначення потенційно небезпечної поведінки для дітей 10–17 років. Тест ліг в основу кількісного телефонного опитування батьків і кількісного онлайн-опитування (тестування) дітей. Додатково проведено серію фокус-групових досліджень із дітьми.
Весь матеріал доступний тільки зареєстрованим користувачам
ЗавантажитиФорма швидкого зв'язку
Потрібна допомога в реалізації подібної ініціативи?
Залиште заявку і ми звʼяжимося з Вами